- A kosár tartalma üres.
Szállítási feltételek
Hétfőtől- péntekig történik.
Szállítási költségek:
Súly határ | Előre utalással | Utánvéttel |
---|---|---|
0-5 kg | 1.800 Ft / csomag | 2.500 Ft / csomag |
5-10 kg | 2.000 Ft / csomag | 2.800 Ft / csomag |
10-20 kg | 2.400 Ft / csomag | 3.200 Ft / csomag |
20-30 kg | 2.700 Ft / csomag | 4.000 Ft / csomag |
A fenti árak tájékozató jellegűek! A pontos szállítási díjról kérjük érdeklődjenek e-mailben!
A megadott árak az ÁFA-t(27%) tartalmazzák!
Előre utalás esetén kérjük várják meg a digitális számlát, amin szerepelni fognak az utaláshoz szükséges adatok! Utalásnál kérjük hivatkozzon a számla sorszámára!
A munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. A kért gravírozás mennyiségétől vagy bonyolultságától függően ez az időpont változhat.
Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez.
A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük, ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg. Amennyiben a futár nem talál meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon kell egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza).
A futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket.
A webáruházban feltüntetett szállítási díjak tartalmazzák az utánvét díját.
A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének.
Amennyiben a rendelés átvételekor a szállítmányon (dobozokon) sérülést talál, úgy a szállító cég átvételi dokumentumán (szállítólevél) a sérülést fel kell tüntetni, illetve jegyzőkönyvet kell felvetetni. Amennyiben ez nem történik meg, akkor a szállítmány kibontása után talált sérült termékekre vonatkozó reklamációját nem tudjuk elfogadni.
Esetleges kifogását a vevőnek 3 napon belül jeleznie kell irodánk felé. Amennyiben a vevő az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége is őt terheli.