Szállítási feltételek

Hétfőtől- péntekig történik.
Szállítási költségek:

Súly határ Előre utalással Utánvéttel
0-5 kg 1.800 Ft / csomag 2.500 Ft / csomag
5-10 kg 2.000 Ft / csomag 2.800 Ft / csomag
10-20 kg 2.400 Ft / csomag 3.200 Ft / csomag
20-30 kg 2.700 Ft / csomag 4.000 Ft / csomag

A fenti árak tájékozató jellegűek! A pontos szállítási díjról kérjük érdeklődjenek e-mailben!

A megadott árak az ÁFA-t(27%) tartalmazzák!

Előre utalás esetén kérjük várják meg a digitális számlát, amin szerepelni fognak az utaláshoz szükséges adatok! Utalásnál kérjük hivatkozzon a számla sorszámára!

A munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. A kért gravírozás mennyiségétől vagy bonyolultságától függően ez az időpont változhat.

Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez.

A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük, ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg. Amennyiben a futár nem talál meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon kell egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza).

A futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket.

A webáruházban feltüntetett szállítási díjak tartalmazzák az utánvét díját.

A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének.

Amennyiben a rendelés átvételekor a szállítmányon (dobozokon) sérülést talál, úgy a szállító cég átvételi dokumentumán (szállítólevél) a sérülést fel kell tüntetni, illetve jegyzőkönyvet kell felvetetni. Amennyiben ez nem történik meg, akkor a szállítmány kibontása után talált sérült termékekre vonatkozó reklamációját nem tudjuk elfogadni.

Esetleges kifogását a vevőnek 3 napon belül jeleznie kell irodánk felé. Amennyiben a vevő az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége is őt terheli.